søndag 21. oktober 2012

Til pappa!

I dag har jeg laget et farsdagskort. Fant inspirasjon til brette teknikken på Scrapping.no sin forside, her, og jeg har ellers latt meg inspirere av ScrapAlongs utfordring: Stempel og Papirpikenes utfordring: Til en gutt/mann. Har satt sammen ulike elementer som illustrerer noen av pappas interesser:


Jeg har brukt craftkartong som underlag. Ellers er det ark fra MyMindsEye og Prima. Roser fra papirdesign, TimHoltz dies, tag, "filmrull" og tannhjul. Klokke fra Kort og Godt. Stemplene er fra Papirdesign og Kreativ Hobby.




 Teksten jeg har skrevet for hånd har pappa og jeg et spesielt forhold til...




2 kommentarer:

  1. Knallstilig kort du har laget! Tusen takk for at du deltar hos Papirpikenes verden og lykke til:)
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort til en far... og så gjennomført da.. her ligger det mye tanker bak.. Teksten inni var knall.. :D

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'Long nå i oktober og håper å se deg igjen mange flere ganger..

    Klem LindaSS

    SvarSlett